
İletişim Fakültesi
Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret

İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak hedefiyle İstanbul’a sektör gezisi düzenledi. Üç gün süren gezide, toplam 7 kurumu ziyaret eden 25 genç; uluslararası alanda faaliyet gösteren şirketlerin üst düzey yöneticileriyle tanıştı, merak ettiklerini sordu, firmaların çalışma sistemini yerinde gördü.
İEÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü’nün Türkiye’deki sektör temsilcileriyle kurduğu güçlü iletişim ağının somut göstergesi olan İstanbul gezisi, üçüncü ve dördüncü sınıf öğrencilerinin yanı sıra yüksek lisans yapan gençlerin de katılımıyla gerçekleşti.
DİKKAT ÇEKEN MARKALAR
Havas İstanbul, Interactive Advertising Bureau (IAB), Publicis, Zorlu Holding, GoodWorks İletişim Danışmanlığı, VMLY&R ve Reklamcılık Vakfı’nı ziyaret eden İEÜ’lü gençler, hem çevre edindi hem kendilerini geliştirdi. İstanbul programı kapsamında Refik Anadol Dijital Sergisi (Alkazar Rüyası) ve Pera Müzesi’ndeki sergileri de gezen öğrenciler, sanatsal altyapılarını güçlendirdi. Gezide; İEÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Selin Türkel, Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sema Misci Kip ve İEÜ Kurumsal İletişim Direktörü Pelin Süzen de yer aldı.
GENÇLERİMİZE BÜYÜK FAYDA SAĞLADI
Uluslararası şirketlerin iletişim stratejilerini yöneten, başarılarıyla kendilerini kanıtlayan şirketlerle buluşmanın öğrencilere büyük fayda sağladığını söyleyen Prof. Dr. Misci Kip, “Nitelikli akademik eğitimin yanı sıra öğrencilerimizi sektörle buluşturan etkinlikleri de çok önemsiyoruz. İletişim ve reklamcılık, son dönemde hızlı gelişim gösteren, sürekli kendisini güncelleyen sektörler. Bu noktada, öğrencilerimizin sektörlerinin lider markalarıyla buluşarak çalışma ortamını bizzat deneyimlemesi, ofis alanlarını görmesi, aklındakileri direkt sorabilmesi bizim çok değerli. Bu açıdan gezide amacımıza ulaştık. Öğrencilerimizin sağlıklı bir kariyer planlaması yapması noktasında da çok yararlı bir program oldu. Ziyaret ettiğimiz markalarda çalışan çok sayıda mezunumuz da var. Onlarla da bu vesileyle bir araya gelme fırsatı bulduk. Öğrencilerimizin gelişimine yönelik bu tarz programları, önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz” dedi.
Gazete Kupürleri
HABER |TÜM HABERLER

CDM, Dina Iordanova’yı konuk etti
Prof. Dina Iordanova, 5 Ocak 2023 Perşembe günü İzmir Ekonomi Üniversitesi D002 nolu derslikte, Olympics of Film: Dynamics of international film competitions

İzmir Ekonomi’de ‘Medya’ Zirvesi
Uluslararası Basın Enstitüsü (IPI), İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin (İEÜ) ev sahipliğinde ‘Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği’ konulu sempozyum düzenledi.

Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği Sempozyumuna ev sahipliği yaptık
IPI Türkiye Ulusal Komitesi’nin düzenlediği “Medyanın Ekonomisi ve Finansal Sürdürülebilirliği” başlıklı sempozyum, 11 Kasım 2022’de İzmir Ekonomi Üniversitesi ev sahipliğinde gerçekleştirildi.

Öğretim Görevlimiz Hazal Bayar ve Mezunumuz Çağıl Saydam’ın Filmi Uluslararası Festivallerde
Sinema ve Dijital Medya Bölümü Öğr. Görevlisi Dr. Hazal Bayar ve Sinema ve Dijital Medya Bölümü mezunu Çağıl Saydam’ın filmi Her Şey

CDM, 2022'de de Ayvalık Uluslararası Film Festivali'ndeydi
Geçtiğimiz yıllarda Ayvalık Film Festivali'ne katkı sağlayan ve işbirliği içinde bulunan Sinema ve Dijital Medya Bölümü, bu yıl da hem akademisyenleri hem öğrencileri ile

Tarihi filmi günümüze kazandıracak
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Yeni Medya ve İletişim Bölümü Öğretim Görevlisi Dr. Alper Gedik, dünyaca ünlü İtalyan film yönetmeni Pier Paolo Pasolini

EPI.LOG 2022, 22 - 24 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirildi
Sinema ve Dijital Medya bölümü üçüncü, dördüncü sınıf öğrencilerinin ve mezunlarının çalışmalarının sergilendiği gelenekselleşen yıl sonu sergisi "EPI.LOG", 22-24 Haziran 2022 tarihleri arasında İzmir Ekonomi

Kariyer yolunda 3 günde 7 ziyaret
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, öğrencilerini mezun olmadan önce iş dünyasıyla tanıştırarak kariyer yolculuklarında onlara yeni fırsatlar sunmak