İletişim Fakültesi
Dünyaca ünlü ajanstan İEÜ'lü öğrencilere ders
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, uluslararasılaşma yönünde önemli bir adım daha atarak, dünyanın 145 farklı noktasında ofisi bulunan ünlü reklam ajansı “Dentsu Aegis Network” ile iş birliği gerçekleştirdi. Japonya merkezli ajans ile yapılan anlaşma sayesinde, İEÜ’de “Dijital İletişime Giriş” dersini alan 50 öğrenci, şirket bünyesinde görev yapan isimlerden ders görmeye başladı.
İEÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerine, tecrübeli isimlerden ders alma fırsatı sağlayan anlaşma kapsamında 15 konu başlığı belirlendi. Her hafta, ajansta üst düzey görev üstlenen farklı bir isim, İEÜ’nün sağladığı uzaktan eğitim imkanı sayesinde derse konuk olarak bilgilerini gençlerle paylaşıyor. İEÜ’lü gençler, merak ettiklerini direkt sorma imkanı bulurken, çevrelerini de geliştiriyor. “Dentsu Aegis Network” ile bu yıl kadar devam edecek iş birliğinin, önümüzdeki senelerde de artarak sürmesi hedefleniyor.
ÖNCÜ OLDUK
İEÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Selin Türkel, sektördeki ulusal ve uluslararası markalarla birliktelik sağlayarak öğrencilerin en iyi eğitimi almasını amaçladıklarını söyledi. Türkel, “Bölüm olarak, ‘Dijital İletişime Giriş’ dersini zorunlu olarak öğretim programına alan ilk üniversitelerden biriyiz. Buradaki öncü rolümüzü, uluslararası yeni bir adımla devam ettirmek istedik. Bunda da başarılı olduk. Öğrencilerimize, güçlü ve etkin bir eğitim alma noktasında çok önemli bir imkan sağladık. Öğrencilerimizden aldığımız olumlu dönüşler de bizleri çok mutlu etti. Yapacağımız çalışmalar, bununla sınırlı değil. Öğrencilerimizin nitelikli eğitim alarak bir adım öne çıkmasını sağlayacak yeni projeleri, iş birliklerini gerçekleştirmeye devam edeceğiz” dedi.
STAJ YAPMA FIRSATI
Dijital İletişime Giriş dersinin koordinatörü Gözde Çeviker Çınar ise, “Dijital iletişim; medyadan yaratıcılığa, stratejiden arama motoru optimizasyonuna kadar çok geniş bir evren. Bizim dersimiz de öğrencilerimizin bu konularda bilgi sahibi olmalarını amaçlıyor. Dentsu Aegis Network çatısı altında; Carat, Isobar, dentsu X ve iProspect gibi ülkemizde de tanınan, ünlü ajanslar faaliyet gösteriyor. Bu noktada iş birliğinin önemi açıkça ortaya çıkıyor. Derste işlenen her konu, o alanda uzman olan kişi tarafından öğrencilerimize aktarılıyor. Protokol kapsamında, dersi alan öğrencilerimiz, böylesine tanınmış ve önemli bir ajansta staj yapma şansına da sahip olacak. Dersi, iki kurum arasında uzun süre devam edebilecek iş birliğinin başlangıcı olarak görüyoruz” diye konuştu.
Gazete Kupürleri
HABER |TÜM HABERLER
Mezunumuz Çağıl Saydam’ın tüm ekip üyeleri CDM’den oluşan filmi SİYAD’da yarışıyor
2020 yılı mezunumuz Çağıl Saydam’ın bitirme projesi olarak çektiği 27. Adana Altın Koza Film Festivali, 13. Uluslararası Rotary Kısa Film Festivali, 41.
CDM Bölüm Söyleşisi ve Film Gösterimi: Köken Ergun
Geçtiğimiz ay, yönetmen ve video sanatçısı Köken Ergun Sinema ve Dijital Medya Bölümü'ne konuk oldu.
4. Sınıf Öğrencimiz Ecem, Altın Koza’da Animasyon kategorisinde finalist filmler arasında yer aldı
4. sınıf öğrencimiz Ecem Çörtle, üçüncü sınıfta CDM302: Film Yapımı II dersi kapsamında ürettiği, yapay zeka temelli ve bilim-kurgu temalı "The Galactic
CDM mezunumuz Eylül Berivan Kızılırmak, Köln Medya Sanatları Akademisi'ne kabul edildi
Sinema ve Dijital Medya Bölümü mezunumuz Eylül Berivan Kızılırmak, Köln Medya Sanatları Akademisi'nin yüksek lisans programına kabul edildi.
Gelenekselleşen CDM Yıl Sonu Sergisi EPI.LOG böyle geçti
İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Sergisi “FC-EX 2023” bünyesinde gerçekleştirilen Sinema ve Dijital Medya Yıl Sonu Sergisi EPI.LOG 2023, 20 – 22
İEÜ İletişim Fakültesi Danışma Kurulu üyelerimiz 22 Haziran 2023 tarihinde Fakültemizi ve Stüdyolarımızı ziyaret etti
İEÜ İletişim Fakültesi Danışma Kurulu üyelerimiz Andreas Treske, Ayşe Matay, Barbaros Görgü, Dilek Gappi, Elif Demirci İşleğen, Emine Uysal Berger, Murat Attila,
Ataberk İFSAK 43. Ulusal Kısa Film ve Belgesel Yarışması’ndan ödülle döndü
Üçüncü sınıf öğrencimiz Ataberk Eyolcu, “Thinking Beyond” filmiyle İFSAK 43. Ulusal Kısa Film ve Belgesel Yarışması’nın deneysel kategorisinden birincilik ödülüyle döndü.
’Yaratıcılık ve Yapay Zeka’ Bu Festivalde Konuşuldu
Reklam, tasarım, sinema ve yazılım gibi yaratıcı sektörlerde birçok başarıya imza atan tanınmış isimler, İzmir Ekonomi Üniversitesi’nin (İEÜ) düzenlediği GençYaratıcı Festivali’nde öğrencilerle buluştu.