Dünyaca ünlü ajanstan İEÜ'lü öğrencilere ders

İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü, uluslararasılaşma yönünde önemli bir adım daha atarak, dünyanın 145 farklı noktasında ofisi bulunan ünlü reklam ajansı “Dentsu Aegis Network” ile iş birliği gerçekleştirdi. Japonya merkezli ajans ile yapılan anlaşma sayesinde, İEÜ’de “Dijital İletişime Giriş” dersini alan 50 öğrenci, şirket bünyesinde görev yapan isimlerden ders görmeye başladı.
İEÜ İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölümü öğrencilerine, tecrübeli isimlerden ders alma fırsatı sağlayan anlaşma kapsamında 15 konu başlığı belirlendi. Her hafta, ajansta üst düzey görev üstlenen farklı bir isim, İEÜ’nün sağladığı uzaktan eğitim imkanı sayesinde derse konuk olarak bilgilerini gençlerle paylaşıyor. İEÜ’lü gençler, merak ettiklerini direkt sorma imkanı bulurken, çevrelerini de geliştiriyor. “Dentsu Aegis Network” ile bu yıl kadar devam edecek iş birliğinin, önümüzdeki senelerde de artarak sürmesi hedefleniyor.
ÖNCÜ OLDUK
İEÜ Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Bölüm Başkanı Doç. Dr. Selin Türkel, sektördeki ulusal ve uluslararası markalarla birliktelik sağlayarak öğrencilerin en iyi eğitimi almasını amaçladıklarını söyledi. Türkel, “Bölüm olarak, ‘Dijital İletişime Giriş’ dersini zorunlu olarak öğretim programına alan ilk üniversitelerden biriyiz. Buradaki öncü rolümüzü, uluslararası yeni bir adımla devam ettirmek istedik. Bunda da başarılı olduk. Öğrencilerimize, güçlü ve etkin bir eğitim alma noktasında çok önemli bir imkan sağladık. Öğrencilerimizden aldığımız olumlu dönüşler de bizleri çok mutlu etti. Yapacağımız çalışmalar, bununla sınırlı değil. Öğrencilerimizin nitelikli eğitim alarak bir adım öne çıkmasını sağlayacak yeni projeleri, iş birliklerini gerçekleştirmeye devam edeceğiz” dedi.
STAJ YAPMA FIRSATI
Dijital İletişime Giriş dersinin koordinatörü Gözde Çeviker Çınar ise, “Dijital iletişim; medyadan yaratıcılığa, stratejiden arama motoru optimizasyonuna kadar çok geniş bir evren. Bizim dersimiz de öğrencilerimizin bu konularda bilgi sahibi olmalarını amaçlıyor. Dentsu Aegis Network çatısı altında; Carat, Isobar, dentsu X ve iProspect gibi ülkemizde de tanınan, ünlü ajanslar faaliyet gösteriyor. Bu noktada iş birliğinin önemi açıkça ortaya çıkıyor. Derste işlenen her konu, o alanda uzman olan kişi tarafından öğrencilerimize aktarılıyor. Protokol kapsamında, dersi alan öğrencilerimiz, böylesine tanınmış ve önemli bir ajansta staj yapma şansına da sahip olacak. Dersi, iki kurum arasında uzun süre devam edebilecek iş birliğinin başlangıcı olarak görüyoruz” diye konuştu.
Gazete Kupürleri
HABERTÜM HABERLER

‘Koza’dan Ödül Çıktı
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Yağmur Canpolat ve Berna Oduncu, ‘Yirmili Yaşlarımın Başında’ adlı 11 ...

Altın Koza’dan ödülle döndük!
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Yağmur Canpolat ve Berna Oduncu’nun CDM232: Dijital Film Stüdyosu II dersi ...

CDM öğrencileri Khas Kısa Film Festivali'nden ödülle döndü!
İzmir Ekonomi Üniversitesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencileri Ömer Nakay ve Oğuz Kaan Kurt'un yönettiği Double Exposure filmi İstanbul'da düzenlenen KHAS Kısa ...

Burak Çevik ile Film Gösterimi ve Atölye Düzenlendi
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ), İletişim Fakültesi, Sinema ve Dijital Medya Bölümü, yönetmen Burak Çevik'i konuk etti. ...

'Galaktik Hazine'ye Hong Kong'dan Ödül
İzmir Ekonomi Üniversitesi (İEÜ) Sinema ve Dijital Medya Bölümü öğrencisi Ecem Çörtle, Galactic Treasure (Galaktik Hazine) adlı animasyon filmiyle Hong ...

YENİ GÜZELBAHÇE KAMPÜSÜMÜZ
DetaylarKÜRESEL KARİYER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, dünya çapında bir üniversiteye dönüşürken aynı zamanda küresel çapta yetkinliğe sahip başarılı gençler yetiştirir.
Daha Fazlası..BİLİME KATKI
İzmir Ekonomi Üniversitesi, nitelikli bilgi ve yetkin teknolojiler üretir.
Daha Fazlası..İNSANA DEĞER
İzmir Ekonomi Üniversitesi, toplumsal fayda üretmeyi varlık nedeni olarak görür.
Daha Fazlası..